¡Oferta!

Temario Auxiliar Información 10 plazas Diputación de Valencia, resumen

58,00 

  • Temario completo resumido para Auxiliar de Información Diputación de Valencia 2023. 258 páginas. 10 plazas. Actualizado 5 Marzo 2023. Contiene los 20 temas solicitados para la reciente convocatoria. Va dirigido para personas que por cuestiones laborales y familiares no dispongan del tiempo necesario para resumirse o elaborarse los temas, estén empezando desde el principio, no puedan acudir a academias o no se adapten a los horarios de las mismas, ya que los cortos márgenes de tiempo obligan a los opositores a estudiar de una manera más sencilla y con todo ya sintetizado. Turno Libre.
  • Está adaptado ordenado y contiene los 20 temas distribuidos en Materias Comunes (Bloque 1º: Administración General, temas 1-5) y Materias Específicas (Bloque 2º: Información General, temas 6-12; Bloque 3º: Informática, temas 13-15; Bloque 4º: Gestión de Tributos, temas 16-20), según las Bases publicadas en el BOPV Nº 244 de 22 de Diciembre de 2022.
  • Contiene anotaciones y sellos con la palabra examen en base a lo preguntado en otras convocatorias de oposiciones de la provincia.
  • Puedes solicitar información de manera gratuita sobre este temario, y te atenderemos según tus circunstancias de manera personalizada, temas aproximados de estudio por semana, entre otras.
Añadir a lista de deseos Añadir a lista de deseos
Añadir a lista de deseos

Descripción

ÍNDICE DE LECCIONES (el temario se encuentra íntegramente en castellano)

MATÈRIES COMUNES

Bloc 1. – Administració General

Tema 1.-La Constitució Espanyola de 1978: Principis generals. Organització territorial de l’Estat. La província en la Constitució Espanyola, en el règim local i en l’Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana. Organització i competències de la província.

Tema 2 Personal al servei de l’Administració Local. Concepte i classes de funcionaris. Drets i deures del personal al servei de l’Administració local.

Tema 3.-. Llei 39/2015 Procediment Administratiu Comú: Fases. Drets de l’interessat en el procediment administratiu.

Tema 4.- Nocions bàsiques d’Hisenda Pública Local: Enumeració dels recursos de les entitats locals.

Tema 5.- Coneixement bàsic de les accions administratives per a la igualtat efectiva entre dones i homes. El principi de la Igualtat de tracte, integració i d’oportunitats en l’accés a l’ocupació, en la formación i en la promoció professionals, i en les condicions de treball.

 

MATÈRIES ESPECÍFIQUES

Bloc 2. – Informació General

Tema 6. La comunicació. Elements de la comunicació: la veu, el llenguatge, el silenci, el somriure. Tipus de comunicació: comunicación verbal i comunicació no verbal.

Tema 7. La comunicació telefònica. Conceptes, fases i tècniques: emissió i recepció de trucades, actitud amb l’interlocutor, habilitats de control davant situacions difícils.

Tema 8 Tractament d’objeccions, queixes i reclamacions. Decret 165/2006, de 3 de novembre, del Consell, pel qual es regulen les queixes i suggeriments en l’àmbit de l’administració i les organitzacions de la Generalitat. Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s’estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l’Administració General de l’Estat. de comunicació multicanal: tècniques i pautes d’actuació.

Tema 10. Anàlisi d’usuaris de centres d’informació. Tipologia d’usuaris d’informació. Estudi de necessitats dels usuaris.

Tema 11. Els centres d’atenció al ciutadà en l’Administració Pública. Reial decret 208/1996, de 9 de febrer, pel qual es regulen els serveis d’informació administrativa i atenció al ciutadà.

Tema 12. Qualitat en l’atenció al Ciutadà: control i avaluació de la qualitat. Mètodes per a mesurar la satisfacció del client. Gestió per processos. Indicadors i millora contínua. Reial decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual s’estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l’Administració General de l’Estat. DECRET 41/2016, de 15 d’abril, del Consell, pel qual s’estableix el sistema per a la millora de la qualitat dels serveis públics i l’avaluació dels plans i programes en l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic instrumental. [2016/2636].

 

Bloc 3. – Informàtica

Tema 13. Desenvolupament de l’Administració Electrònica: registres electrònics, notificacions telemàtiques. Ús de mitjans telemàtics en l’Administració.

Tema 14. Certificat Digital: Tipologia. Manual d’ús.

Tema 15. Conceptes bàsics d’utilització de Microsoft Windows. Fitxers. Bases de dades.

 

Bloc 4. – Gestió de Tributs

Tema 16. El Sistema Tributari Local. Conceptes. Els tributs: conceptes i classificació.

Tema 17. Obligacions i deures de l’Administració tributària. Els obligats tributaris.

Tema 18. Impostos: tipologia i períodes de pagament.

Tema 19. La protecció de dades personals: principis de la protección de dades contingudes en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i el Consell, de 27 d’abril de 2016.

Tema 20. La Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre. Els drets personals: la garantia dels drets digitals amb especial referència a l’àmbit laboral.

Valoraciones

No hay valoraciones aún.

Solo los usuarios registrados que hayan comprado este producto pueden hacer una valoración.